Planujesz zmianę zarządzania w zespole handlowym w swojej firmie, aby poszerzyć ofertę sprzedażową dla klientów biznesowych? Chcesz zwiększyć efektywność obsługi ich zamówień poprzez rozwój sprzedaży internetowej? Rozwiązaniem, które sprawdzi się doskonale, w relacjach handlowych pomiędzy dwoma firmami jest platforma b2b. Sprawdź, jakie możliwości daje jej uruchomienie. Dowiedz się więcej, korzyściach wdrożenia takiego systemu w firmie.
Co to jest platforma b2b?

Skrót „b2b” wywodzi się z angielskiego określenia „business to business”. Oznacza ono model sprzedaży i stosunków handlowych pomiędzy dwiema firmami. Platforma b2b jest to oprogramowanie obsługujące klientów biznesowych w danej firmie, którzy składają zamówienia online.
Jeśli chodzi o system b2b platforma (dostępny tutaj), jest zindywidualizowana, pod kątem klienta. Warto zaznaczyć, iż dostęp do niej otrzymują jedynie firma sprzedająca i jej konkretni klienci. To rozwiązanie doskonale sprawdza się w zakładach produkcyjnych, firmach dystrybucyjnych oraz hurtowniach.
Zalety wdrożenia platformy b2b w firmie
Wprowadzenie systemu sprzedażowego opartego na platformie b2b przyczynia się do:
- prowadzenia sprzedaży B2B przez całą dobę, w dowolnym dniu,
- nieograniczonego dostępu klienta do oferty handlowej firmy i możliwości zdalnego zamawiania produktów,
- przeprowadzanie transakcji online bez prowizji, która występuje na typowych platformach zakupowych,
- zwiększenia wyników sprzedaży,
- automatyzacji procesów sprzedażowych i oszczędności czasu,
- poprawy komunikacji z klientami,
- obniżenia kosztów obsługi zamówień b2b.